söndag

idag handlade jag en del grejer, vilket behövdes och de va längesen. fanns mycket fint i butikerna undrar om de innan julen eller efteer jul som alla fynd kommer haha sånt där vet jag ingenting om.. och idag fick jag värsta lusten att gå på persisk konsert, de borde finnas nåt till jul iallafall så sa en tjej i min skola att Gogoosh (persisk sångerska) ska uppträda nångång i december och jag kommer spikat va på plats för senast jag va på nåt sånt va fan förra vintern med aylin och emilia och jag behöver framhäva min persiska sida igen !!!!!!


denna togs för nån månad sen yees va tycks...


Kommentarer
Postat av: emilia

bebooo du e för fin

2010-12-05 @ 20:27:12
Postat av: mona kanni

du e älskling :)

2010-12-05 @ 20:50:52
URL: http://monakanni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0